Każda firma, która chce zdobyć przewagę nad innymi, musi osiągnąć wysoką pozycję w wyszukiwarkach internetowych. Niestety nie jest to łatwe, głównie ze względu na bardzo dużą liczbę stron, jakie znaleźć można w sieci. Niektóre z firm próbują na własną rękę podnieść swoje statystyki wyszukiwania, nie jest to jednak możliwe jeśli nie zna się mechanizmów działania najpopularniejszych wyszukiwarek, wśród których prym wiedzie oczywiście Google. Niewłaściwe działania mogą nawet zaszkodzić, dlatego warto działania te, polegające między innymi na doborze odpowiednich fraz do pozycjonowania strony, zlecić profesjonalistom, czyli firmie GENERI.
Pozycjonowanie
to maraton, a nie sprint
Na efekty pozycjonowania czasami trzeba poczekać dłuższy czas, zwłaszcza gdy konkurencja w danej branży jest duża, a frazy, jakimi pozycjonowana jest strona, są skomplikowane. Wymaga to też bieżącej orientacji w działaniach mechanizmów rządzących pozycjonowaniem, podjęcie współpracy ze specjalistami z tej dziedziny już na początku działania strony jest więc najlepszym, co można zrobić.
Dlaczego warto zainwestować w pozycjonowanie
Na strony internetowe zwykle trafia się za pomocą wyszukiwarek, głównie Google, dlatego od wyników wyszukiwania zależy w znacznej mierze ruch na stronie internetowej. Kiedy zaś strona jest licznie odwiedzana, daje to szansę na pozyskanie dużej liczby klientów – każdy odwiedzający witrynę to potencjalny klient, a nawet polecający kolejnym klientom. Inwestycja w pozycjonowanie strony daje więc bardzo wymierne efekty i zwraca się, czasami bardzo szybko i zwykle z nadwyżką. Pozycjonowanie jest więc obecnie jednym z najważniejszych sposobów na promowanie swojej działalności i pozyskiwanie klientów. Zapraszamy więc do kontaktu z nami.
Wysoka pozycja w Google
Należy pamiętać o tym, że tendencja ta szybko się zmienia, dlatego nawet gdy uda się osiągnąć wysoką pozycję wyszukiwania w wyszukiwarce internetowej, nie oznacza to, że sytuacja ta będzie miała charakter trwały. Konieczne są bieżące działania mające na celu utrzymanie dobrych wyników, zwłaszcza że konkurencja nie śpi i zrobi wszystko, by wyprzedzić rywali. Dlatego zwykle proponujemy naszym Klientom współpracę, która trwa nie krócej niż 12 miesięcy. Jest to optymalny czas potrzebny do tego, by nie tylko wypracować, ale też utrzymać zadowalające wyniki, dające wymierne rezultaty. Krótsza współpraca może dać dobre efekty, ale tylko na krótki czas, dlatego mając na uwadze dobro naszych Klientów i zaciętą konkurencję, z jaką muszą mierzyć się na co dzień, zapewniamy optymalny czas pracy i optymalne wyniki.